معصومه پورطالبی

مشاور فناوری سلامت

سلامتی خود را با آب کانگن حفظ کنید.
با نوشیدن آبی که تمیز، عاری از آلاینده‌ها، حاوی مواد معدنی مفید و دارای سطح pH مثبت است، به اصل خود بازگردید.

MASOUMEH POURTALEBI

Health Tech Consultant

Maintain your health with Kangen Water Return to origin with drinking water that is clean, free of pollutants, containing healthy minerals and has a positive pH level.

درباره ما بیشتر بخوانید

برای ارتقاء کیفیت زندگی خود و خانواده‌ام، به دنبال افزایش درآمد و ایجاد زندگی همراه با سلامت جسم و روان بودم. به طور تصادفی با موضوع آب آشامیدنی سالم آشنا شدم و نکات جالبی را در این زمینه کشف کردم. این موضوع را به عنوان یک تکنولوژی جدید در کنار کار اصلی‌ام دنبال کردم.
آب، جسم تو را تقویت کرده و سلول‌هایت را پاک‌سازی و انرژی‌گیری می‌کند. می‌توانی گذشته را رها کرده و با جریان زندگی همراه شوی!
برای ما، «باید» است که این راهکار ساده برای نوشیدن آب سالم‌تر و پرانرژی‌تر را با دیگران به اشتراک بگذاریم. به‌ویژه برای خانواده‌ها و در زمینه‌های سلامت و پیشگیری، کیفیت مناسب آب و زندگی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.
زندگی من از طریق تغییرات مداوم و گام‌های جسورانه شکل گرفته است. اکنون زمان آن رسیده که حتی در کوچک‌ترین کارها تغییری ایجاد کنیم…
به تیم ما بپیوندید و از زندگی‌ای پر از سلامت، خوشحالی و درآمد عالی لذت ببرید.

 

درباره کمپانی

در سال 1974 در اوکیناوا، ژاپن، فعالیت تجاری سونی، که پیش‌درآمد شرکت Enagic بود، آغاز شد. از آن زمان تاکنون، تعهد Enagic به تولید محصولات با کیفیت بالا، نوآوری و فلسفه سلامت واقعی، این شرکت را به رهبر سیستم‌های تولیدکننده یونیزه‌کننده آب تبدیل کرده است که اکنون به صورت جهانی توزیع می‌شوند. دفاتر جدید این شرکت در سراسر جهان در حال گشایش هستند و با گسترش فعالیت‌هایش، به افراد بیشتری آب قلیایی سالم و روشی برای بهبود وضعیت مالی‌شان ارائه می‌دهد.